18 Mayıs 2012 Cuma

L'OST!!

6. sezona gelmiş bulunmaktayım artık bu saat den sonra l'ost olucam yeter artık kafam allak bullak neyi düşünücem yada neyin peşinden gidicem herşey karıştı 3 yıl önce 3 yıl sonra 30 yıl önce. Bence  yapımcılar hikayeyi bitiremedikleri için saçma sapan yerlere taşımışlar olayı bıraksalar 2 sezon daha giderdi bu saçmalık, kesin biri durun artık yeter demiştir. Bir teorime göre bence 4. bölümden sonra bir türk senarist de katılmış olabilir artık türk dizisi izler gibi hissediyorum kendimi uzatta uzat acıtasyon entrika herşey oluştu maşallahh. Yakında lost yapımcılarına dava açmayı düşünüyorum bozulan psikolojim ve maneviyatımı kaybettim mangaldan çıkan siyah dumandan korkar oldum. Sayılarla aram zaten yoktu bu saatden sonra hiç olmaz loto bile oynayamaz duruma geldim, yolda sarışın mavi gözlü görsem dharma girişiminden zannedip kaçıyorum, ve en kötüsüde herşeyi mesaj zannedip unutmamaya çalışıyorum ve bir anlam yüklemeye çalışıyorum! yeter! benimde bir kapasitem var zorlamayın yanıcak az kaldı. L'ost hem kendini hem beni L'OOST dedittirdin artık nokta (4 8 15 16 23 42) loto oynadım çıkarsa paylaşırık:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder