27 Mayıs 2012 Pazar

EMEKLİ REYİZZ!

Selam dostlar! iyisinizdir inş. görüşmeyeli beni sorarsanız, bende iyiyim, sizlere kokulu öpücükler gönderiyorum diyerek girmek çok isterdim sözlerime ama malesef yapı meselesi. Biraz maçoyuz biz çocukluktan yaşlılığa geçirdiğimiz evrimlerle devrim yaratırcasına koşuşturmacaların içinde, yinede maçoluk allahın bize bahşettiği ulvi görevlerimizden sanki. Moralimiz bozulur, sorana yok bişey, hasta oluruz sorana, iyiyim ben! ne iyisi lan böbreklerin g.tünden çıkacak hala iyiyim, silahtan korkmayıp doktordan korkan tek milletiz! Meselelerden bir tanesi ise alınan maaş evdekilere, hatta kimseye söylenmez. Miktarın ne olduğu önemli değil, olaya FBI gizliliği katmak galiba hoşnut noktası. Ya alıyoruz işte bişeyler karnımız doyuyor, diye başlanan cümleler miktar meselesini unutturmak için allah belasını versin bu hükümetin cümleleriyle devam ettirilir, konu değişir. Emekli olunur herşey değişir vücut, beyin, duygular, adeta tersine yaşamaya başlar. Otdan sebeplerle trip adan babalar, olur olmaz heryerde emekliyim ben, aldığım maaş belli ne parası diye gidilen cümleler, herkeze emekli maaşını söyleme çabası, sinek soktu doktora gitmeler, gereksiz duygusallaşmalar benjamin button misali tavırlar. Oh mis emekli olmadan önce maçolukla gerçekleşen diktatörlükler, emekli olduktan sonra duygusallaşmayla elde edilen  diktatörlükler, çok seviyoruz milletçe diktatörleri süphanallah...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder