21 Mayıs 2012 Pazartesi

AÇ'IK ÖĞ'RETİM

Slm dostlar, şuanda elimde 2003-2010 yıllarında çıkmış açıköğretim sınav soruları var. Cevaplar bakarak konuyu anlamaya çalışıyorum yada cevapla soru arasında kendimi sorunun yerine koyuyorum ve empati yapıyorum ben olsam cevabım ne olurdu ve niçin olurdu diye. Tabi diyorsunuz ki bu adama kitap vermediler mi? verdiler kardeşim hemde ağırlığı 30 kilo civarında seyreden, kafaya düşse meteor etkisi yaratan, hatta NASA'nın uzaydan görüntüleyebildiği tek cisim olan  AÖF'nin kitaplarından verdiler. Kitap o kadar güvenli duruyorki yastık altına alıp uyuyasım geliyo yanımda bıçak silah vb. yerine onu taşıyasım geliyo. E kitap dışardan çok güvenli ama içi pek güvensiz be brother o kadar çok ayrıntı varki, sanki annemin dedesinin çocuğunun çocuğu teyzem gibi bir muhabbet türü. Sağ kulağımı sol ayak baş parmağımla tutarım gibi birşey bu. Geçen gün kitabın içerisinde bir konu ararken Arifin mancestera attığı gola rastladım, hatta bigün yine bir konuyu öğrenmeye çalışırken kendimi survivorda buldum gibi saçma sapan uzatmalara girdim. tek isyanım yıllık 500 lira harç yatırıyorum kapağını açmıyorum ekstra kaynaklara para veriyorum birde dersaneler var adı üstünde açıktan sınava girmeyi tercih ediyorum fakat dersaneye gitmem gerekiyor off çok yoruldum, kendimi genel gider hesaplamaları yerine koydum, daha çok yolumuz var onu gördüm. Sea You Tomorrow

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder