20 Mayıs 2012 Pazar

BİZ'E A'İT

 Selam kankidaşlar (buda benden), ben sadece zannederdimki engelli asansörüne bineriz ama ne alaka be kardeşim daha fenalarıyla karşılaştım. Herif engelli tualetine girmiş yuh dedim artık yaa engelli asansörüne gireni, engelli parkına park edeni, engelli kaldırımını işgal edeni hatta var olupta kullanmadığımız  engelli otobüs sistemlerini görmüştüm ama bu kadarıda fazla geldi bana. Tek meraklandığım konu adamın vermek istediği mesaj engelleri tanımam sıçarım mı? yada bağırsaklar baskı yaptığı zaman engel tanımam sıçarımmı. 1. sini belki sindirebiliriz fakat 2. si biraz düşündürücü. Acaba bu adam parklarda piknik yaptığımız ormanlarda, hep kurumuş üzerinde artık sinek bile uçmayan b.klar görürüzya yada hani denizdeyken yüzeye çıkanlar yada işeyenlerde olabilir,lan bunlar yüzünden havuza giremiyoruz be, bunlar bir grupmu mesajları bumu geldiği zaman farketmez heryere attırabilirİm mantığımı yoksa sadece ben benden başkası yalanmı. Acaba genleriyle oynasak ne bilim mesela tualet ihtiyacını bile utanarak yapan bir köpeğin genini mi versek belki eğitebiliriz koşullayarak. Yada ne eğitebilir bizi heryere ne yapıp ne yapmayacağımız söyleyen yazılar? uyarıcılar mı? yani bize illaki birinin çobanlıkmı yapması lazım bilmemki...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder