19 Haziran 2012 Salı

ŞEHİT!!

Aslında sabahtan başladı beyin uyuşmam, kahvaltı başında haberlerden öğrendim, ben sadece elimdeki lokmayı bıraktım vücudum uyuştu, boğazımda düğümlenen 9 boğum noktanın içerisinde bir yerlerde kendini saklayan birşey ağrısını hissettiriyordu, sanki dahasıda olacak der gibi. İnsanın konuşabilmesi için sözcükler, kelimeler 9 boğum noktasından geçer, bu sefer geçmedi konuşamadım; kulağında bir çınlama hissedersin, aynı anda kendini hissedemezsinya o durumdaydım. Aslında ilk defa olmuyordu bu önceki şehit haberlerinde de oluyordu, olmaya da devam edicek ben alışmıcam lan bu haberlere 40 saniye haberlerde izleyip sonra unutmucam, ilk günkü gibi üzülücem kahrolucam yine hissedemicem ve o alıştık artık diyenlerede sürekli küfredicem amınıza koyim sizin.
20 yaşına kadar büyüt hergece yanında ol her derdinde onu dinle gözünün nuru evinin direği olsun asker ocağına gönder tabutuyla geri gelsin, hakettiği saygı ise sadece biraz medya reytingi, cenazesinden 30 saniyelik görüntü sonra! ya sonra! unutuldunuz, sizde sıradanlaştınız artık anlamında geçiyor zamanl. Halbuki şehitlerin yüzde 99u memleketine gidip ailesine bakıcaktı, tarım ve hayvancılık yapacaktı, nişanlıydı evlenecekti, evini kurup asgari ücretle belki kasabada çalışıp yada köyünde tarla yapacaktı çok ciddiyim 7000 evladımız şehit olmasaydı bir o kadarda sivil vatandaşımız, belkide sözde tarım ülkesi olacak ülkemiz özde tarım ülkesi olacaktı. LANET OLSUN GÖZ YUMAN DESTEK VEREN DUYARSIZLAŞAN HERKEZE LANET OLSUN !!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder