30 Haziran 2012 Cumartesi

ORTAÇAĞ!

Selam panpalar, nabersiniz falan filan, bir serdar ortaç şarkısı daha dinleyerek aklımdakilerin de uçmasını sağladım neyse zülfü baba şarkısı şimdi toparlar beni. He ne diyoduk ee sizler daha daha nasılsınız moduna geçmeden konuya geçmek gibi bir niyetim var ama geçemiyorumki, beni tutan birşeyler bildiklerimi unutturacak, elimi bağlıyacak, beynimi sansürleyecek birşeyler oluyor. Anlayamıyorum anlam veriyorum sesimi çıkartamıyorum, bizim savaşımız kalemle derken zönk bir tokat daha yiyorum, aklıma ortaokuldaki tarih öğretmenim geliyor, ortaçağda görüşlerini söyleyen bilim adamları, yazarlar, şairler, eleştirmenler öldürüldü, asıldı, yakıldı, taşlandı, çok iyiydi o zamanlar nasıl olsa ortaçağ geçmişti artık böyle olaylar yaşanmayacaktı diye düşüncelere de dalardım. Biz ortaçağı geçeli yüzyıllar oldu ama,  zihniyeti geride bırakamadık bir türlü, kanunların olmadığı zamanda kral, padişah, feodal bey, asardı, kanunlar var şimdi işi kılavuzuna uygun yapılır halde görmek aslında tarih tekerrür edermiş sözüne selam çaktırıyor bana. Neyse tam olarak açmadım konuyu ama farkındaysanız korktum. Bu aralar en çok baktığım resim sizde bakın. Mutlu, huzurlu, Rantsız günler diliyorum iyi akşamlar.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder