9 Haziran 2012 Cumartesi

FİKRİMİN İNCE GÜLÜ!

Selam dostlar, yine güzel bir cumartesi baharı doyasıya yaşayan kuşlar ağaçlar yapraklar ve böcekler kadar özgür değiliz betondan binalara tıkılıp zinciri tamamlamak zorundayız. İşte bugünlerde bıkarsın kendinden bir kedi kadar hızlı, kuş kadar özgür, böcek kadar gizemli ve küçük, yaprak kadar umarsız olmak gelir içinden nereye savrulacağı belli olmayan, evrende özkütlesi olan cisim olarak düşünmek istiyorsun. Bende öyle istiyorum çünkü elektrik kabloları bile yazın gevşiyor yerlere değiyor ben nie gevşeyemiyorum benim suçummu ilkokulda böyle öğrettiler yazın maddeler gevşer kışın sıkılaşır, bende maddeyim benim evrende ne özelliğim varki her kütlesi olan belirli bir yer kaplayan maddelerle aynıyım, kışın sıkılaşırım yazın buharlaşırım kime ne ki? Bende ben kartal olmalıyım yazın izlemeliyim evreni maddeleri, maddeciyim lan ben sıkıldım artık hümanist olmaktan off, sıradaki parça tüm madde severlere gelsin SEA YOU İNFİNİTY


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder