9 Eylül 2012 Pazar

PAZAR P-AZAR

Selam gençlik, sınavlarda bitti acilen toparlanmalıyım, okumalıyım, çalışmalıyım. Bir yığın şey birikmiş erteleye erteleye, okuyacağım kitaplardan bir tanesi Kemal Okuyandan Stalini Anlamak, okuduktan sonra tavsiye ederim falan filan. Tabi günlerden pazar, kapitalist sistemin işleyen çarklarının, dişlilerini oluşturduğum için pazar günü tatil haram bana. Dışarıda çılgınlar gibi eylenenleri gördükçe içim paramparça oluyor neden allahım neden diye isyan ederken, çevremden gelen kanka avemeye gidekmi sorusuyla kendime geliyorum. Sıcak esen rüzgar caddelerdeki kalabalığın ruhunu okşarken, akşam nasıl olucak telaşına kapılmadan edemiyorum. Eskiler geliyor aklıma olsada oynasak cinsinden bir akraba düğünü, yardıra yardıra, popodan penisilin yemiş gibi attıra attıra. Derken araba kornasıyla irkildim hayal kurarken yolu ortalamışım maşallah.

Pazar günü insanlardaki şekil kraliyet ördeği gibi süslü, ohh mis zamlar borçlar bizi ilgilendirmez biz havamıza bakarız, umrumdamı dünya tarzı vatandaşlara rastlamak yüzde yüz ihtimal. Haftanın yorgunluğumu sizi böyle yapan, yoksa maskeylemi dolaşıyorsunuz olum siz. Yolda yürürken kolbastı oynamak ne lan insan pazar geziyor diye kolbastı oynarmı yapraamm. Bak ağzımı bozucam şimdi, hem neden iki kişi falan gezmiyorsunuz siz, bütün köyü toplamışınız lan 15 kişi yan yana yürürmü bir yolda, işe giden var otobüse yetişecek olan var, bilerek mi yapıyorsunuz laleler. He bide böğüre böğüre neden konuşuyorsunuz ben senin nereye gideceğini bilmek zorundamıyım? yada havan kime yabancı nerenin tezeğisin sen.

Neyse attım metroya kendimi herzamanki gibi cıa görünümlü güvenliğe selam çaktıktan sonra yürüyen merdivenlerden soldan kaptırıverdim aşağı doğru, malak gibi duranlara arkadan sağlam bir palding koyardım ama işe geç kalıyorum uğraşamam. Bu pazarıda yedik gençler hadi bakalım, en sevdiğim noktaya geldik yarın pazartesi yiyin lan birbirinizi sendromunuzla bende ılık rüzgara karşı kahvemi yudumlarken sizin ruh halinizi çözümlerim. Sea you

Palding: Kıck boxda bir tekme biçimi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder