15 Şubat 2013 Cuma

NASIL KİTAP OKURUM BEN ?

Öncelikle mimleme olaylarına ilk kez kafayı sokuyorum hadi bakalım hayırlısı. Mimlenmemde yarcımcı olan Şanzelize Bulvarı na teşekkürlerimi iletiyorum.

Adet yerini bulsun diye mimlemem gereken kişiler var, kahve telvesi, Serkan Aydemir, Değirmenden Mektup Var, bana yardımcı olurlar sanırım.

Nasıl kitap okurum ben aslında pek fazla üzerinde düşünmediğim, yada düşünemediğim bir spor dalıydı benim için. Fakat gördüm ki baya baya ön hazırlık yapanlar var imiş utandım tabi özensizliğimden. Ben sadece alırım kitabı elime okurum herhangi bir boş zamanımda yada herhangi bir yerde fark etmez. Politik, ve tarih kitaplarını sessiz ortamlarda okurum, çünkü okuduğum her cümlenin aklımda kalmasını ve olay örgüsünde kafamda yer etmesini sağlamak için. Mizah ve romanlar tv karşısında salon ortamında okunacak türdendir. Efendime söyleyeyim yiyecek içeçek pek fazla aramam ama bir kahve yapan olursa neden olmasın diyebilirimde. Hazırcı yanım, okuduğumu bazen hızlı tüketip birşey anlamama da yer açsa da, kendime eziyet için tekrar okuduğumda olmuştur. Kolay bozulan dikkatim sebebiyle felsefe türündeki kitaplarla pekte tanışmam. Görsem selam veririm fakat oturupta sohbete katılmam. Neyse benlik bu kadar efenim dostça kalın..

4 yorum:

  1. Neyse ki kısa bir mimmiş :))

    YanıtlaSil
  2. Serkan Aydemir'in blogu görünmüyor, bilginiz var mı Emrah ?

    YanıtlaSil
  3. Bir fikrim yok malesef.. Evet kısam bir mim:)

    YanıtlaSil
  4. Mimledikten sonra ortalardan kaybolmuşum.Tempolu günlerim karışmış olsa gerek.Geç oldu ama çok teşekkür ederim önem verip cevapladığınız için :-))

    YanıtlaSil