17 Ağustos 2012 Cuma

MEVSİM NORMALLERİ ?

Selamlar nassınız iyisiniz havalar çok sıcak dimi, bencede kafamı dışarı çıkartmaya hatta işe gitmeye mecalim yok. Mecbur napalım ekmek parası ev sahibi dayanıyor kapıya, Yaz geldiği zaman beni yok sayın kışın var olayım diyorum doğanın kanununa aykırı olduğu için olmuyor tabi, ama ayı bile kışın uykuya yatıyor be kardeşim bende yazın yatsam kışın kalksam ohh ferah ferah takılsam. Neymiş efendim ayı bir hayvanmış, ulan biz neyiz peki...Yeryüzünde bütün doğanın ruhuna aykırı bir şey varsa biz yapıyoruz, yakıyoruz yıkıyoruz, yeni  bir tekerleme buldum kendimce sizde tokileştiremediklerimizdenmisiniz ? aynen öyle bütün arazileri tokileştirip  kafamıza göre takılmıyormuyuz. Sonra su basınca sel gelince ahh biz demiştik olmuyormu, hep olan tabi kapıcı çocuklarına oluyor ne olucakki dimi yan gelip yatmasınlar çöp atsınlar yükseklerde merdiven silsinler dimi haklısınız.5 gün önceden belirtilen yağmur yağdığında trafik felç, su baskınları sel olayları, dere taşmaları, toprak kaymaları, ya yağmur yağıpta korkuttuğu tek ülke biziz. Londraya hergün yağıyor ama hiç kapıcı çocuğunun öldüğünü duymadım boğularak, yada araçların sürüklendiğini. Ben artık her sene yeniden yıkılıp yapılan kaldırım yerine alt yapı çalışması görmek istiyorum. Belki ben göremem ama kesin torunum görür bak o derece umutluyum yani. Ne demişler paran yoksa alma kardeşim bodrum kattan ev git 2. katta kirada otur canından olma. Kafamı parça pinçik eden bir diğer konu ise meteorolojinin sunduğu hava durumu haberleri, mevsim normalleri dışında seyredicek lafı. Lan mevsim normali kim ne zaman geldi ne oluyor, bu hava hep anormal mi, hersene mevsim normalleri dışında hersene böyle, mantıken hersene böyleyse mevsim normalleri olmuş olmuyormu. Sel basar sıcaktan adam ölür hep hava mevsim normallerinin dışında bahanesi bırakın bu işleri, doğaya karşı çıkılmaz ama artık suçu havaya atmayın gençler. Oruçluyum farkettiyseniz kafam kumpir gibi sıcak ve karışık. Hadi görüşmek üzere...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder